15 January 2010

otak brain serabut



 Ohh tidak! Hari makin hari makin saat kerja sekolah makin makin makin bertambun menimbus diri aku yang amat malas ini. Fizik, kimia, kira-kira, sejarah, bahasa orang putih dan juga bahasa melayu adalah kerja yang amat membebankan aku yang terpaksa aku siapkan dalam tempoh dua hari ohh cibai! Fikiran aku masih lagi kusut serabai yang belum lagi disikat dan dirapikan kerana masih memikirkan si dia yang bernama syahmi. Oh kau aku doakan aku dapat tahu berita dimana keberadaan kau. Sumpah babi aku malas nak buat kerja sekolah aku yang bertambun macam bukit yang bapak besar. Kalau kau yang hari hari sibuk mencari gosip yang tak tentu pasal dan mengumpat pasal minah pasar sana sini baik kau tolong aku buat kerja sekolah aku tapi aku tahu kau seorang yang malas jugak macam aku sebab kerja sekolah kau masih dalam penyelenggaraan aku fikir. Tapi tak apalah sebab aku tahu aku dilahirkan di dunia yang sudah tua ini untuk dijadikan anak yang rajin. Tapi badan aku tetap malas dan terus malas. Ini hari aku tak tahu nak buat apa. Aku cuma duduk dan bersila mengerjakan kerja kerja bodoh. Aku hanya menonton filem jin notti dan zombieland yang aku fikir aku hanya boleh bagi empat bulan. Aku tengah menunggu filem twilight new moon daripada mely. Mely, cepat sikit kasik aku filem tuh. Aku ketagih sangat ni. Sumpah aku dah tak sabar nak tengok balak aku dalam filem tuh. Hahahaha. Kau kau semua jangan nak sibuk nak mengumpat pasal aku sebab ini jiwa aku dan ikut suka hati kau lah nak buat apa. Sekian kasih terima.

*masih menunggu... hoping ;(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.