27 January 2010

Ombak Bergelora



Terima kasih cikgu long sebab membenarkan kami masuk kelab photography anda. Dan terima kasih sekali lagi mengambil gambar kami dengan menggunakan kamera anda yang hebat itu salah satu daripada nikon. Anda adalah photographer yang hebat aku tabib. Aku rasa kau cikgu tak perlu susah susah jadi cikgu fizik. Satu lagi aku cakap, kepada zarif aku semua nak minta maaf sebab kami sibuk kutuk kau tapi kami tahu kami masih membenci kau. Dan kau satu lagi yang berkenaan, masa di shams kau buat tak kenal aku, tapi bila kita di sekolah baru, kau sibuk cakap kita sek kacip dulu kan. Tapi masalah aku pun tak berapa hairan dengan kau, jadi aku minta maaf. Fizik kimia matematik tambahan amat membebankan aku sebab dia amat susah.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.