22 January 2010

Cermin Diri



Aku paling benci kalau ada orang hantar komen dekat aku pastu suruh aku komen banyak banyak gambar dia. Then cakap i will hit u back. Kalau muka macam bidadari dekat kayangan aku tak kisah sangat tapi ini aku boleh cakap kita kasik air liur sudah cukup untuk budak yang jenis muka tak malu macam ini. Kau semua ketagih sangat apa cerita babe nak suruh kami komen kau punya gambar. Babi betul punya ramai manusia zaman moden sekarang. Bikin aku semua campur susah. Satu hal celaka lagi 30 Januari aku punya sekolah ada gotong royong. Makcik pakcik sudah ada kau bayar diorang untuk bersih sekolah buat apa lagi kau bazirkan masa kami pergi gotong royong. Ini bikin hati aku lagi panas sebab kebetulan masa tu ada gig dekat motel desa. Tapi aku yakin masih sempat untuk aku pergi dan aku rasa apa kes nak gotong royong lama lama hanya buat aku hilang tenaga. Kalau tak ada masalah yang jatuh pada aku, aku akan pergi dengan budak sekolah aku. Kau semua cikgu jangan halang kami untuk balik awal. Esok kawan aku ajak aku pergi mv dan cakap nak belanja hot plate saja. Ingat aku lapar sangat apa dengan hot plate rm3.50. Tapi hati aku memang nak ikut kau semua tapi masalah besar ayah aku tak boleh nak hantar aku sebab dia dan emak aku berada di kuantan sekarang. Dan mungkin aku akan pergi sendiri ke sana dengan sepupu aku dengan motokar saja. Aku harap kau polis jangan nak menyibuk nak buat roadblock kalau kau tak nak ayah aku maki hamun kau.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.