09 January 2010

Gempa Bumi



Ini hari aku tak perlu cakap kat kau yang jiwa aku sudah macam gempa bumi yang musnah sume bangunan pencakar langit, kerete bmw artis-artis popular hancur berkecai itulah jiwa aku buat saat ini. Jiwa aku kosong tanpe teman-teman yg dapat mmbuatkan jiwa aku mcm belon-belon yg berwarna-warni beterbangan di awangan yang membiru. Sumpah aku cakap keluar dgn kau sahabat aku sampai mati tadi terbaik sangat. Memang tak boleh lawan mane-mane aktiviti di bumi ini aku bagitahu. Aku tahu sahabat, lepas nih kita mungkin takkan penah dpt keluar macam nih punye senang. Tanpa aku dekat smka sheikh abdul malek lps nih, kau sume aku mohon jangan lupe aku sahabat kau yang memang aku mengaku byk mnyusahkan kau sume selame nih. Aku harap lah kau sume dpt ambik alih tempat aku kat kantin ouh. Sebelum aku tutup tirai cerita, bukan dongeng yang aku reka, aku nak ucap trimas byk-byk kat fatin dan juga sarah yang sudi belanje aku yang kedekut mcm kuda nih. Yang nih mmg aku tak boleh tipu kau sume mmg aku kedekut. Syalia, kau sahabat aku paling aku sayang dari form satu, sumpah aku tak tipu kau lah, aku sayang kau, kau jage diri kau sebab aku dah takde dicelah ketiak kau lagi. Sahabat aku yang aku sayang kau ketat-ketat, wani mely fatin sarah syahirah ili hany ina ainaa qilah, aku harap kau tak lupe aku lah, nur iwani yang byk mengacau bilaukan hidup kau sume. Mohon kau sume jage diri, maaf salah aku, jangan lupe aku sahabat kau! Kepada mely, jage nur syalia ho baik. Kau jugak lepas nih aku tak nak tengok kau gelabah lagi mcm dulu okeh. Aku sayang kau sahabat!

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.