16 January 2010

celaka aku cemburu



Babi punya kerja sekolah yang bertambun sampai aku tak boleh keluar sebab aku terpaksa siapkan kerja sekolah aku. Noni ajak aku lepak kat mv dengan miera pinky, nelly, bella and others. Tapi ampun maaf aku tak boleh join kau. Bapak besar rugi sebab noni nak belanja aku tapi aku pulak yang tak boleh lepak dengan kau semua. Aku hanya boleh cakap yang aku boleh cemburu sebab tak boleh lepak dengan kau semua semek. Dah banyak beribu kali kau ajak aku lepak dengan kau tapi aku tak boleh hadirkan diri aku. Maklumlah sejak aku jadi orang yang tak berapa bijak ini aku terpaksa menyibukkan diri aku dengan aktiviti sekolah. Celaka betul aku cakap. Ampun maaf patik. Mak aku pun satu hal, dah lama berkurun aku tunggu kau nak pergi psi nak beli buku, kau pulak yang lambat pergi mana aku pun tak tahu. Aku nak tutup tirai cerita.

*Di sebalik tabir : Noni sorie tak boleh keluar dengan kau

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.