12 January 2010

gelodak jantung



Bapak bodoh punye skolah. Sumpah aku bilang kaki aku sudah mcm kaki lembu yang esok lusa buleh jadi sup kaki lembu. Aku jamin seluruh warga kampung datang serbu aku punya rumah, sebab aku akan buat kenduri bapak besar semut, sebab aku nak derma makanan free kat dorang sume. Aku yakin habis licin satu periuk yang mak aku masak sup kaki lembu tuh. Aku bilang kat kau sume, tadi merentas desa kat skoloh aku oh, bapak jaoh sial. Babi ayam btol lah. Hutan, bukit bukau, kandang lembu, kambing, kerbau, ayam sume aku redah. Babi ayam btol lah. Bikin ape oh ade merentas desa. Aku pikir takde faedah langsung bagi aku. Buang mase ade lah bagi aku. Baik kau suruh aku lari dalam shoping mall boleh jugak aku cuci mate. Sekolah baru aku sudah dapat banyak kawan oh. Aku nak bagi tahu korang, budak laki kelas aku panggil aku harimau malaya oh. Sebab dorang terkejut tengok mate aku yang palsu nih. Haha. Aku tahu aku sudah cakap bapak banyak, aku pun tak tahu ape yang aku merapu. Ini hari sudah hari ketiga di sekolah baru, tapi sumpah aku cakap, aku rindu oh sahabat aku. Kau jangan lupe aku oh. Aku rindu suasana sheh malek. Sini sudah aku merapu.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.