21 January 2010

Kembali Mengacau



Bodoh punya situasi, nak kata aku prof hanya budak selekeh yang bodoh yang selalu sibuk dengan semua benda. Tapi aku suka sebab aku dapat bergosip dekat sekolah macam dulu lagi dan selalu gelak besar. Aku sangat benci bodoh dengan budak kelas aku, nama puteri tapi nama glamour puyie. Nama memang puteri, tapi sebenarnya puteri kuman. Aku dengan budak kelas selalu kutuk dia oh sebab dia seorang budak yang sudah terperasan dan terlalu ketagih dengan barang pink. Bapak perempuan jijik teman lelaki tak terbilang oh aku dengar gosip. Aku selalu kacau dia sebab dia budak busuk. Aku dengan kawan selalu ketawakan dia dari belakang tapi dia tak pernah perasan. Sekolah tadi aku main dia punya racket badminton selepas itu aku kasik tunjuk dekat dia dan selepas itu dia menuju kearah aku dengan badan dia yang sedikit besar dan cakap, 'Weh, jangan main ahh. Rosok kekgi.' Aku dengan cepatnya gelak besar dan terus meletakkan barangnya kedalam meja dan melihat mukanya yang begitu marah aku rasa.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.