19 January 2010

bapak konfuse



Aku tengah serabut sebab aku konfuse tak tentu pasal sebab sekarang aku tak tahu apa status aku sekarang. Sebab apa lah kau lelaki yang bernamakan ayie susah sangat nak paham bahasa aku. Kau nak suruh aku cakap bahasa india dengan kau ke? Kau paham tak aku nak hidup bebas sekarang dan aku tak nak siapa siapa kongkong hidup aku. Jadi kalau boleh aku nak kita jadi sahabat sudah oke bagi aku. Tapi kau lembab sangat dan terus menelefon aku dan terus menganggap aku teman wanita kau. Minta ampun lah beta kalau aku tak layan kau lagi sebab aku nak jadi seperti burung yang boleh buat apa saja yang aku suka walaupun aku tahu aku sudah banyak bersumpah dengan kau wahai makhluk. Sumpah sunat tak apa nenek aku cakap. Satu hal lagi, aku cakap wok sekolah baru aku tu bapak sedap bagi aku dan aku dapat menyesuaikan diri aku yang bodoh ini. Tapi yang paling lawak, aku pergi situ, aku akan dipanggil mata harimau. Hahaha. Pergi sana, budak laki cakap, 'hotoh budak ni. Mata rimau'. Hahaha. Dan aku sudah letih menjawab soalan ini ; 'Konteks lens kea? Budak baru eh?'. Bapak bodoh lah kau semua ni, takkan mata aku yang betul kot. Hahaha. Tutup cerita pasal ni dan aku memang nak tutupe cerita sudah.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.