30 March 2010

Randomize


 Hanya boleh cakap waklu lah. Binatang jenis apakah ini ? Tidak, memang bukan dialam fantasi sekarang, aku harus terima kenyataan walaupun memang kenyataannya aku tak boleh terima kenyataan yang minggu depan exam lagi. Exam memang seronok tak payah buka buku, but hell, ilmu penuh di longkang. Bodoh atau bijak, itu semua tolak tepi. Ada aku kisah ? But you double suck, you should fix that. Its not the best way. Stop exam please, ASAP. If success, pasti semua jadi tukang sapu sampah dekat giant. Never mind, i will teach you how to be a good person. Can imagine that ? haha what the fishball lah. Seryes aku cakap, aku tak boleh berlagak macam anita sarawak yang sering ingin jadi perempuan muda, aku bukan ada power, aku juga bukan siapa-siapa. Maaf, aku tak boleh ubah semua itu. Itu hanya mainan fantasi aku. Hell, markah exam yang lepas semua hancur. Never mind, past is past. Bring me to the pluto, the better place.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.