23 March 2010

What The Fishball


Hai dunia siber. Sudah beberapa hari aku tinggalkan binatang buas ini. Biasalah aku makhluk tuhan bukan semua benda aku boleh buat dalam satu saat. Cuti yang lepas boleh ditafsir sembilan puluh peratus enak. Ada juga ruang untuk lepas kentut. Ahad, aku masih meneruskan cuti. Cet, kau semua jangan mengata, aku tahu aku suka buat cuti sendiri. Isnin, hari celaka pergi sekolah dengan muka bodoh dengan beg kosong. Shh, kau syaitan pergi jauh jangan ganggu aku lagi. Aku cuba nak jadi budak rajin tapi kau selalu ikat aku dekat pokok durian. Cis, kau celaka. Nvm, aku tak kisah. Tolong aku, ada siapa punya robot yang boleh bantu aku buat semua kerja sekolah aku ? Jika ada, hubungi aku ditalian yang berkaitan. Sekarang, semua keputusan peperiksaan semua sudah peroleh. Lega, aku tahu banyak gagal. Aku pasrah sebab aku bukan doremon yang boleh buat apa saja. Sudah, tangan bukan tangan robot, malas nak taip banyak banyak. Selamat minum siang.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.