28 March 2010

Excuse , I Can't Breath


Seryes cakap hari ini macam bangkai manusia yang sudah berulat. Gila aku cakap letih sangat macam didenda naik turun tangga bangunan klcc. huhh i can't breath because sun dont shows its face today. Petals expand furher and richer. Letak gam dekat punggung, dengar story kau semua. Everybody whispering secrets of happiness and affection. Waktu engineering technology, tiba tiba rasa minat untuk belajar. Buka mata luas luas, dengar lihat apa cikgu tunjuk dekat depan. Aku pegang pensel prihatin buat garisan lurus, menarik sangat. Yes, done! Sudah siap lah doh. Minus, aku tahu kalau kau semua sedang menulis huruf A diatas sekeping kertas putih, pasti kau juga sedang dialam fantasi. Begitu juga dengan aku. Kadang terfikir adakah aku perempuan pengecut atau memang akan kecut ? Kalau kau beri jawapan sudah pasti semua yang kau pilih. Memang manusia suka jadikan hobi tak pernah puas hati dengan orang lain. Jika A yang aku jawab, tapi kau tetap nak B jawapannya kan. Terfikir sejenak pasal budak itu, kau atau aku yang silap ? Dalam diri rasa bersalah. Sudah cakap mulut aku memang tak boleh dikunci, kau juga akan terasa nanti. Seryes, kita sama sama salah, MAAF. Aku nak kunci pintu, buat tak kenal siapa kau.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.