10 March 2010

Bukan Jimmy Neutron


Cikgu masuk kelas, semua duduk tempat masing masing. Semua tak sabar nak dapat result exam kan. Tapi hati aku langsung tak rasa apa apa sebab aku tahu aku tak cemerlang. Markah matematik tambahan hanya dapat 18 peratus. Buat cool saje dengan perasaan bangga terus show off aku punya result dekat budak kelas aku. Aku tak sebijak kau kau semua walaupun kenyataan result kita semua hampir sama kan. Cikgu tak habis habis buang air liur nak marah sebab tak ada guna juga semua dah jadikan. Perkara biasa keputusan tak berapa indah, sebab budak baru nak belajar ABC kan. Tapi amat sial sebab cikgu suruh buat semua pembetulan matematik tambahan yang salah. Oleh sebab semua aku salah jadi semua lah kan aku kena buat. Masalah negara bagi aku, manalah aku pandai nak buat. Esok, dalam kelas, tiru kawan sudah. Cerita habis.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.