27 March 2010

Dia Lelaki Hebat


Sekarang aku tengok sudah jam sembilan malam. Tiba tiba jiwa macam nak post pasal lelaki ini. Seryes aku cakap aku suka cara dia hidup. Kalau nak dibandingkan dengan michael jackson, aku lebih suka dia gua bilang dekat lu semua. Dia memang lelaki yang bagus ada prinsip untuk hidup lebih lama. Kalau buat baik dengan si lelaki ini, maka baiklah juga dia dengan kita. Bila fikir semula, dia setiap masa berhati putih macam kain kapan. Tetapi ada saat juga hujan ribut melanda sebab memang lumrah manusia bukan setiap masa angin selalu cerah. Aku rasa dia lelaki boleh buat aku ketawa. Dia lah teman aku sampai mati. Plus, kain baju stokin kasut dan juga makan minum aku semua dia ambil kisah. Aku hanya lepas tangan macam tangan digari. Kadang, jika susah aku perlu dia, bila senang duduk jauh jauh boleh tak ? Aku nak sendirian walaupun syaitan iblis penuh disisi. Malaikat semua menyampah doh tengok aku. Tapi kenyataan lelaki itu aku perlu disisi. Sebab lelaki itu memang milik aku. Seryes aku bilang dekat kau kau semua, sayang bapak aku sampai mati weh. Kita teman sampai mati yah. haha mengada. Ibunda ku, kau beruntung lagi lipat ganda weh sebab dapat suami yang sebegitu rupa. Sudah koma dan noktah !

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.