08 March 2010

Nafsu Negatif Sepuluh

 


Walaupun pagi tadi rasa bosan duduk rumah mengadap benda ini sebab malas sangat pergi sekolah. Tapi tetap puas hati sebab nafsu yang ada dalam badan nak habiskan duit poket sudah tidak berperang lagi. Hati senang sebab dapat beli macam macam apa yang diidamkan. Mak, tutup mulut jangan bicara apa apa dengan barang yang aku beli. Jangan risau jangan cemas, aku bukan beli dadah. Aku tak ketagih semua itu sebab aku hanya ketagih dengan barang yang berkaitan dengan aku. Aku nak beli barang itu sebab persiapan lah katakan untuk holiday nanti aku boleh pakai kan. Bukan nak show off atau apa, cuma nak nafsu hati kan. Holiday nanti boleh beli benda lain pulak kan. Kalau semua tu dah berkulat nanti, kita boleh bagi dekat anak yatim kan, kita jugak dapat pahala free yang tuhan bagi.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.