27 March 2010

One Day ,



 Kelmarin, jumaat hari yang seronok. Wes gila sedap aku cakap dekat kau semua dapat celebrate birthday dengan kawan dekat terengganu equestrian resort. Seryes aku cakap terima kasih berjuta kali sebab kau dapat join aku. Yang lain aku tak kisah sebab tak dapat join kami sebab kau semua ada hal kan. Lagi seronok sebab dapat main kejar kejar dalam kolam dengan teman perempuan, Amalia. haha kulit makin hitam sebab pancaran matahari makin mengganas pada musim sekarang. Biasa, terlalu seronok lupa nak pakai sunblock kan. haha mengadalah sangat. Aktiviti malam, keluarga aku ajak aku pergi makan. Perut aku sudah penuh dengan makanan tapi terpaksalah kan. Ucapan terima kasih untuk kakak aku atas hadiah itu. Dan haikal haziq juga daniel terima kasih atas kad harijadi itu. Nanti aku simpan dalam peti berkunci. Satu lagi, nak bilang dekat bapak aku nak ambil lesen cepat cepat biar lagi senang aku nak angkut kawan pergi habiskan minyak motor. Naik menyampah bila baca ayat ini.

kiri : amalia, aku, syu, pikah then mira :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.