01 March 2010

Magnet Lesbo

Sebelum pudar apa yang tengah ingat sekarang sebab otak aku yang sudah berkarat sebab aku pun dah lama tak hantar dobi. Dua hari lepas kan, berhari Sabtu bertarikhkan 27 Februari, sahabat sahabat aku ajak lepak sama sama sebab sudah lama tak bergosip kan. Tapi aku minta maaf kat kau semua sebab aku lambat datang dan tak sempat makan semeja dengan kau semua. Aku bukan sengaja tapi aku ada hal besar yang tak dapat dielakkan. Sampai aku kat sana, tak sempat nak bernafas, letih betul. Lagi celaka, aku jumpa musuh ketat aku. Memang hari yang paling sial sebab mata aku telah dikotori dengan melihat muka kau itu. Lagi malang, sebab aku dapat lepak dengan sahabat aku sekejap saja dan kau semua sudah nak balik kan. Syalia pulak sudah nak masuk asrama balik. Dalam hati sedih betul sebab entah bila lagi dapat jumpa kau semua kan. Tapi kepada semua sahabat aku, aku nak minta maaf dekat kau semua kalau kau semua ada terasa hati dengan aku kalau aku ada tesilap cakap. Maklumlah, hati ketika itu sedikit tak mengizinkan oleh sebab tertentu. Harap boleh jumpa kau semua lagi cuti bulan tiga tapi aku tak boleh janji sebab jadual semua penuh dengan aktiviti keluarga. Sial betul. Sayang kau semua lah !

 Location : Mayang Village
Kiri : Syalia, Qilah, Aku, Ili
Belakang : Syazwani

 
Location : Mcd
Kiri : Syazwani, Hanny, Ili
Belakang : Mely
* Aku takde sebab datang lambat sangat. Pdan muka =,='

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.