03 April 2010

Downhearted Presbyter ,


 Sigh, baru aku sedar hari ini hari sabtu, sudah masuk bulan empat. Memang seronok kalau boleh kembali kepada zaman hingus meleleh. Tapi kenyataan sekarang sudah makin dewasa. I'm the out of shape. Belum sedar, belum buka buku, esok exam. Am i having a breakthrough ? haha jangan perasan. Cuma harap boleh buat dengan kuasa lemah yang ada pada aku. I need a minute, please. Tragis, sekolah bertingkat-tingkat, bodoh lagi berlapis-lapis. Apa boleh buat, macam cikgu gua cakap, bukan salah ibu mengandung. Saat ini, mak aku cakap tak boleh panaskan punggung terlalu lama dengan menghadap benda ini. Aku harus buka buku. Tidak, itu semua bukan hobi aku. Itu musuh ketat aku. Sorry, i can't stop drooling long enough to form the words lah bebeh. Lupakan, buang jauh jauh. Lagi seronok sebab malam hari tu pergi pantai dengan bapak aku, mak dan sepupu aku. Aku lihat ramai lastik benda biru naik ke atas langit. Menarik, aku beli tiga. Kami lastik benda lampu warna biru itu ke atas. Gila, bapak sedap weh aku cakap. Memang kalau lu semua main memang tak ingat rumah nak balik. Kelakar, ayah aku sengaja lastik benda itu dekat pokok sampai tersekat sebab nak kacau orang dating. Terpaksa beli yang lain punya. Sudah, tutup mulut.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.