06 April 2010

Otak Cibai


Perhatian, memang tak boleh tipu dengan diri sendiri, sigh memang bapak letik weh hari ni. Tidur memang hobi aku sejak dilahirkan. Wahai makhluk kesayangan tuhan, tolong ambil berat bila berbicara jangan main ludah saja depan khalayak ramai. Sekarang kami sudah hampir siap baiki kelas kami yang dulu hodoh. Dekat belakang kamu semua boleh mengumpat kami sedikit tak hairan. Mind your own business lah bebeh. Sekarang kau debu, mintak tolong berambus dari kelas kami. Kami benci habuk boleh menyebabkan kami sakit. Sila beri kerjasama. Maaf cikgu, aku tak boleh jawab soalan itu. Sumpah memang aku tak buka buku sebab buku bukan kawan aku. Jadi harap kau jangan marah aku bila dapat markah satu dari belakang. Itu bukan kehendak aku tapi aku mesti terima kenyataan kan sebab itu yang ustazah ajarkan. Plus, geram sangat sebab tiap tiap hari aku harus sumbat ubat doh dalam perut. Sebab ini semua mak gua doh yang paksa.  Seryes, bosan weh tengok benda sama, sumbat benda sama dalam perut. Kalau boleh nak buang ubat itu dekat tong sampah. Satu lagi, kalau ubat itu ada gaya macam kinder bueno setiap saat aku makan. Tapi aku perlu sihat harus ikut peraturan. Buat cool bebeh !

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.