18 April 2010

Oh Goat ,


Baiklah, sekarang memang bosan sebab lambat lagi boleh jumpa bapak aku. Harap, cepat selesaikan tugas disana. Plus, terima kasih yang tak terkira sebab dapat belikan telefon yang aku sudah lama aku idamkan. Seryes, sayang bapak aku sangat. Baiklah, jangan nak mengumpat, tuan dia ada disini. Just keep it up your mouth that smell like budu. Kem ibadah yang lepas memang bosan tahap cipan. Semua aktiviti langsung tak plan betul betul. Agak bodoh terkejar sana terkejar sini. Langsung tak ada ruang nak kentut. Shit, telefon semua bagi dekat cikgu. Aku cuba letak telefon dalam bantal, tapi gagal sebab takut kena rampas. Terpaksa, bermalam didalam hotel, maksud aku dalam kelas setengah bintang tanpa udara yang segar tanpa telefon ditangan. Oh celaka, harus terima kenyataan itu. Sumpah, aku cakap memang bosan. Sabtu, 17 april memang best wok aku cakap dapat tengok grey sky morning perform dekat ptpl mini jam. Shock, aku ingat ada peluh menitik di dahi aku, ternyata ada makhluk asing simbah air mineral. Memang sial lah sangat. Plus, dapat jumpa si dia. Cuma ada sedikit perselisihan faham. Aku mintak maaf. Sekarang, babak sedih. Al-fatihah. Lagunya masih dipasang ditelinga aku. Harap roh-nya dicucuri rahmat. Amin.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.