30 April 2010

In The Name Of Love


Gila dasyat cerita tu. Bikin air mata aku memenuhi baldi. Seryes aku cakap cerita tu memang bapak best. Memang menjiwai sangat sangat. Tapi bikin aku ingat lagi dekat dia. Yang kelakar, seronok seronok tadi talking talking dengan si ayie tiba tiba rasa macam sedih. Tiada hujan ribut, air mata keluar. Bikin malu saja. Macam lawak pulak. Okaylah, aku faham. Kau kau semua jangan nak mengutuk, aku tahu kau semua bukan minah atau mamat jiwang. Sekarang, tiada cerita menarik. Cuma dalam perancangan nak keluar tapi dalam diri macam tiada mood. Hairan, macam ada petanda buruk. Baiklah, lupakan. Oh sebelum terlupa, macam tak percaya dan macam perkara paling kelakar dalam hidup sebab aku dapat nombor lima dalam kelas. haha Ini mungkin usaha meniru dan dapat nombor sebegitu. Cuma perlu berterima kasih pada teman teman dan tuhan sekali.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.