29 April 2010

Hapuskan Itu ,


Malas nak luahkan, tapi harus muntahkan. Benci peraturan polis. Memang patut lelaki itu benci polis. Ini semua kerja gila. Polis yang berkuasa sakti itu tak patut tukarkan anggota polis lain ke pejabat lain. Ini satu malaysia terkena virus itu bukan gua tipu. Apa yang aku maksudkan, harap kau mengerti. Bapak aku baru pulang dari pilihanraya, buang angin tak sempat, lepas itu dapat khabar berita terpaksa ditukarkan ibu pejabat polis Batu Rakit. This is suck ! SIGH. Sekarang, dunia makin maju hala tuju masih dalam pencarian. Bukan mata yang buta, tapi hati yang buta aku fikirlah. Aku tahu aku bukan budak genius pun. Double plus, cikgu matematik tambahan itu, oh motafaka, seryes cakap gua tak suka perempuan itu. Maaf, bukan nak derhaka, tapi tolong jangan anggap kami budak tadika yang hanya pandai eja ABC. Kami tahu pangkat kami setinggi mana, tolong jangan aturkannya. Hapuskan semua itu.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.