08 November 2010

Suka-Cari-Publisiti-Murahan .


Entri ni gua tuju khas untuk mamat-mamat dan minah-minah yang suka cari public figure.

Naik menyampah sebenarnya bila tengok manusia yang berjenis suka cari publisiti murahan. Sakit mata, gatal telinga dan segala bagai lagi. Muka cantik, jerawat satu pun takda, tapi hati macam bangkai. Jijik tahu bila tengok.

Kau-kau semua suka tarik perhatian umum. Sampai kau buat kecoh pasal life orang lain. Hobi kau suka-buat-keluar-topik-selenge-kau-dekat-masyarakat. Kau suka cakap lucah depan orang. Kau selalu provok status fesbuk, buat cerita tak betul dekat fesbuk. Okay let me ask you. Am i a bad girl? Do i look frikkin lost to you nobodies out there?

Aku tahu, kau-kau memang jenis suka plagiat imej orang untuk diterima umum. Demi jadi publik figur. Basi semua tu. Sedar lah sikit yang kau tu ada muka, tutup sikit biar harga diri tak jatuh jangan sampai jadi harga borong. Life kau tak lazat ke sampai kau perlu jilat life orang? Tak kebas lidah ke der?

Aku bukan nak cakap bajet. Tapi aku sudah jumpa diri aku. Terjumpa dalam longkang. Harap budak mentah macam kau-kau semua akan jumpa diri.

*You look like a motherfucking foot.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.