24 November 2010

Cause I Was Born To Tell You I Love You ,


I am feeling so ambitious, you and me, flesh to flesh. Because every breath that you will take while you are sitting next to me. You started to see right through me and i'm loving every minute of it. Its like i'm born again.

Its true, ya aku masih disini kerna aku mahu mengungkapkan kata cintaku padamu. I want a simple explanation for what i'm feeling inside. Aku tidak mahu cintaku sia-sia tanpa balasan darimu. Aku perlu cinta mu itu untuk aku teruskan hidup ini. Nyawa aku ada padamu. Tell me all your hopes, all your dreams. I want you to take me there.

Do you know you're unlike any other? You'll always be my thunder, and i said your eyes are the brightest of all colors. Aku mula kenal dengan diri kau. Aku suka cara kau. Aku tahu kau mampu buat aku tersenyum dan sebab itu kau aku pilih. Aku tahu kau mampu bahagiakan hidup aku denganmu. Tapi aku juga tahu bukan setiap saat kau mampu buat aku tersenyum lebar. Ada kala kau menyakitkan hati. Aku tahu kau pernah buat aku sakit hati, pernah buat aku rasa cemburu dan buat aku rasa marah. Dan mungkin aku pun berkelakuan begitu. Memang aku tak nafikannya sebab manusia bukan semuanya perfect. These streets are filled with memories and all i wanna do is love you.

Our relationships makes people happy and sometimes makes people angry and dissappointed. Tapi pada dasar ramai yang tidak berpuas hati. Salah siapa? Dan atas sebab apa? Pertemuan kami bukan kami mahukan, tapi itu yang sudah tuhan rancangkan. Aku bukan manusia yang suka jenis korbankan banyak perasaan. Tapi aku tahu siapa hati aku, apa yang aku mahu dan apa yang patut aku lakukan. Jangan kau salahkan diri ini kerana menyayangi dirinya, jangan kau benci diri ini kerana mencintai dirinya dan jangan kau membenci ini kerana kau bukan pilihan hati aku.

Andai aku berdaya, akan aku jaga hubungan ini. Andai aku ingat, akan aku pegang janji-janji mu pada aku. Andai aku kuat, akan aku jaga hatimu. Andai ini yang tuhan mahukan dan janjikan, akan aku terima dengan hati yang tulus. Andai kau jodoh aku, akan aku doakan ia berkekalan.

Turn around and fix your eye in my direction. So there is a connection. I can't speak, i can't make a sound to somehow capture your attention. I know that i can't make you stay but i would give my final breathe to make you understand how beautiful you are.

Please forgive me if i seem forward. But i've never been in front of anything like you. Tell me all the things you never said. We can lie here. I don't have anything to hide. Every breath, i want you to know i'll be there. There's just one more thing, one request, i want you to take me with you.


I will never let you down and i will love you now and forever. The reason is you, Muhammad Fauzy Bin Syamsurizal. You could be my unintended.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.