07 November 2010

Rakus Tetap Rakus ,


Tiada masa lagi nak membangkaikan keadaan yang sudah parah. Aku jadi terfikir sendiri. Bergaduh aku rasa aktiviti yang paling sihat dan paling merangsangkan.

Macam kelmarin, aku jadi berminat doh dengar cerita perempuan tu. Aku rasa sangat terangsang. Mendengar cerita si minah-yang-suka-layan-perasaan.

Perempuan tu naik darah. Sebab ada betina yang cuba nak campur adukkan life dia. Betina tu cakap, perempuan tu perampas. Perempuan tu cuba rampas kekasih dia. Padahal tak sebenarnya. Betina tu gila, tak pandai nak jaga kekasih sendiri sampai kekasih dia nak mengorat perempuan lain.

Perempuan tu jadi mangsa. Tak pernah ada niat nak rampas kekasih orang sebab perempuan tu pun dah bahagia dengan kekasih dia. Mulut betina tu boleh tahan, maki-hamun dekat perempuan tu. Segala carut-marut betina tu lempar. Betina jenis macam ni memang suka jahanamkan life orang. Sebab mungkin life dia macam celaka so dia tak puas hati dengan life orang.

Betina tu ajak lawan. Apa kes? Ingat badan kera macam kau gagah sangat nak ajak orang lawan. Perempuan tu diam. Malas nak cakap banyak dengan betina yang tak matured. Perempuan tu gelak besar dekat betina tu. Macam budak kecil nak main gaduh-gaduh pasal jantan. perempuan tu dah jumpa diri dia, sebab tu dia berfikir matang. Betina tu je yang perasan orang nak rampas kekasih dia sebab dia baru jumpa diri dia dalam longkang.

Aku kusyuk dengar cerita perempuan ni. Rasa geram dekat betina tu. Aku tabit dengan perempuan ni sebab dia kool tak gelabah macam minah-minah lain. Aku sebenarnya ada banyak masa nak maki hamun betina cilaka tu. Tapi aku tak nak lah orang cakap aku dah jadi macam dia pulak. Minah kecoh kan.

Ramai perempuan bajet superwoman. Perasan lebih, padahal tak sebenarnya. Perempuan, biasalah. The power of not knowing is much much better.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.