14 November 2010

Minah Perasan Jelita


Hari tu hot sangat bila ada minah ni buat kecoh dekat fesbuk gua. Aku tak kenal dia, tapi dia bukan main berani ajak gua main wrestling. Aku apa lagi, peluang baik, jangan dilepas, layan jelah minah gila tu kan.

Minah ni buat kecoh. Bikin hati aku panas. Tak tentu pasal main komen lucah gambar orang dekat fesbuk demi nak cari public figure. Basi semua tu minah. Kalau kau-kau semua nak tahu minah ni marah sangat sebab dia punya balak duduk sibuk bergambar dengan betina lain. Maksud aku betina tu aku dan kawan aku mungkin lah.

Ayat kau makan dalam lah minah. Ayat-ayat kau ohwhatsoever lah kimak. Kau apa barang nak cakap kitorang ni rampas kau punya balak. Siap cakap kitorang cheapsale lagi. Kau ingt kau tu mahal sangat ke? Dekat market berapa harga kau kalau rasa mahal sangat? Dua kupang laku ke? Aku tak boleh agak yang tu. Takut kalau jual dekat night-market, public langsung tak layan kan.

Patut lah kau marah sangat balak kau bersnap dengan minah-minah lain sebab balak kau bersnap dengan minah hodoh dan reput mcm kitorang kan. Tak macam kau minah lawa jelita lagi. Kau sendiri cakap kau paling jelita dalam dunia ni kan. Ceh, macam bajet je aku dengar ayat tu.

Minah, mind you own business lah. Jangan nak sibuk campur adukkan life orang. Mulut kau berbau. You should fix that.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.