04 November 2010

Lonely Crap ,


Aku tak ada pengalaman sangat sebab aku masih budak mentah. Aku tahu aku masih belum jumpa diri. Tapi as far as i've come, aku sedar ada satu benda penting yang selalu yang bermain di fikiran aku. Maksud aku sesuatu benda yang aku rasa sia-sia.

Benda ni macam bodoh je kan bila kita dah serah pada takdir apa yang berlaku, dan lupakan semua kisah silam kita, lepas tu terima hakikat yang kita tak akan kembali lagi dalam kisah silam tu. Tapi at last, benda tu semua datang balik secara tiba-tiba. Secara serentak tanpa sebab dan alasan yang kukuh. Apa cerr? Dah boleh lupa semua benda tu, kenapa datang balik? Hutang apa yang tak selesai lagi? Bikin serabut, masalah lama macam tak settle lagi. Susah kan kalau benda ni terjadi.

Kadang-kadang benda yang kita sayang akan mudah dicuri. Akan mudah hilang sampai membuatkan kita jadi tikus busuk yang terkurung dalam sangkar. Kecewa dengan apa yang berlaku, sampai kita terpaksa salahkan diri kita sebab tak pandai jaga dan simpan kemas-kemas benda yang kita sayang.

So frankly, im the only one in sane state. Im the one who’ll do all the thinking for myself. So if im gonna live good. I gotta think good. Mungkinlah. For a girl like me. I have a lot to think about. Im just a lonely crap. Tak dapat menangani problem sebegitu rupa. I work alone and will keep all that way. I don't trust anyone. Maaf, ini bukan kemahuan aku, tapi kehendak aku.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.