29 May 2010

Ludacris ,


Hai jantan dan hai betina. Perhatian, esok exam paper kimia. Jadi tolong buka buku, jangan jadi malas sangat. Maaflah, aku malas nak cakap soal exam dekat sini. Buat aku sebak dada. Tolong jangan keluarkan isu lucah itu. Wait, aku nak cakap aku rindu dekat kau sangat. Sebulan, dua bulan, tiga bulan, eh maaf aku silap bilang hari. Baru dua hari lah aku tak berhubung dengan kau. Tak dapat bayang kalau sebulan atau tak contact kau terus, memang macam tikus terkial-kial cari keju. Aku nak kongsi benda dekat kau, kau tahu minggu depan cuti ? Wah memang tak sabar. Harap cuti dilalui dengan hari-hari-yang-lucah. haha Maksud aku hari yang seronok. Untuk lesbo aku, harap sangat cuti dapat jumpa kau semua. Gila, dengar cerita kau semua makin gemuk ? haha Berita palsu. Aku ketagih nak lepak dengan kau-kau semua tahu. Seryes, rindu kau semua sayang.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.