14 May 2010

Junkdumb ,


Hai malaysia. Hari ni macam kosong, tiada benda baru yang berlaku. Cuma teruskan liku-liku hari yang selalu panas dan selalu bikin gua jadi manusia yang malas. Tapi itu memang kenyataan. Sekarang hanya perlu tunggu satu jam lagi untuk keluar dan untuk terjun ke dalam kolam bersama teman. Aku teringin nak buat benda baru dalam hidup aku tapi macam susah sebab tak tahu nak buat apa. Oh kalau jadi murid yang selalu baca buku sudah menjadi sesuatu benda yang baru, tapi itu mungkin tidak mungkin. Apa ? Aku dengar kau kutuk aku, kau cakap menagih dadah juga suatu benda yang baru ? Oh maaflah, itu bukan hobi aku dan itu suatu benda yang teruk bagi aku. Ramai cakap, kadang-kadang kita tak pernah nak cari tahu apa yang kita perlukan dalam hidup kita. Memang aku mengaku, sampai hari ni aku masih tak jumpa jawapan untuk soalan itu.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.