07 May 2010

Tolong Jaga Tepi Kain Sendiri Boleh ?


Sumpah cakap makin hari makin panas. Its seems like my pockets full of sins. Cuba untuk hapuskan semua dosa tapi sangat susah. Memang agak susah sebab manusia memang selalu ada yang tak puas hati dengan kita. Mereka anggap semua dosa dosa kita mereka yang tanggung. Kemudian mereka buat buat jadi pelakon nak berdakwah. Oh itu semua sangat menjijikkan bagi aku. Aku tahu apa aku mahu dalam hidup aku dan tolong, aku tak mahu kau campurkan adukkan masalah hidup aku. Jika kau perasan kau bagus sangat, tolong jangan jaga tepi kain aku. Mungkin aku sedar aku tak sebagus kau, tak sebagus dia, tapi kau kau semua jangan ingat dia berubah sebab aku yang pengaruhi dia. Maaf, aku tak ada masa nak pengaruhi siapa siapa dan itu tak menarik bagi aku. Harap kau kau semua faham. Sekarang tahniah buat bapak aku sebab dapat tukar dekat ibu pejabat polis k.terengganu kembali. Welcome back my dear!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.