11 May 2010

Kau Memang Sial ,


Sekarang nak cakap pasal tu lagi. Memang episod ni never end aku rasa selagi kau kau semua belum sedar siapa diri kau sebenarnya. Aku pun dah rasa jemu, dah rasa mual. Memang geram kalau manusia ni perasan sangat diri dia terlebih bagus. Oh alamak memang kasihan, hati sakit sangat. Seryes, secara tak sengaja atau secara sengaja aku memang tiada nafsu nak goda mana-mana manusia suruh buat jahat masuk ke lembah api neraka. Oh maaf, itu bukan diri aku. Itu mungkin sudah takdir kalau setiap manusia ada perubahan pada diri masing-masing kan. Itu bukan hasutan aku, jangan babitkan aku dan jangan suka cakap taik pasal aku. Aku tak suka. Itu mungkin kerja syaitan atau mana-mana iblis yang sudah kotorkan fikiran dia. Maaflah, bukan aku nak mengumpat atau cakap taik pasal kau, tapi tolonglah, aku tak suka orang macam kau. Harap kau dapat cermin dulu siapa kau dan seterusnya baru kau boleh nak cakap taik pasal semua orang. Sekarang aku dah bosan dengar celoteh kau. Fullstop ! Now, plus, lupa nak cakap, selamat hari ibu buat semua kaum-kaum ibu terutama dekat mak gua yang memang selalu penat dengar kerenah aku. Maaf, bukan kehendak aku, memang sudah takdir. I love you mum !

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.