17 May 2010

Makin Dekat ,


Makin hari, makin dekat dengan hari peperiksaan. Semua murid akan berperang. Oh sebelum terlupa, aku turut nak jadi murid yang berjasa kepada semua guru-guru aku dengan ucapan yang paling berharga dari aku SELAMAT HARI GURU. Maaf, tiada hadiah untuk tahun ini. Sambut hari guru buat pertama kali dekat sekolah baru macam bosan. Macam tiada yang buat aku rasa teruja. Malas nak fikir panjang, terus ikut amalia keluar dengan kereta yang dipandu oleh teman lelakinya. Gila, gua nampak ramai sangat polis atas jalan raya yang sibuk kejar makhluk-makhluk yang sudah tak sayang nyawa dan batin dia lagi. Suka-suka hati bawak motor tak tentu arah dan macam baru pertama kali dapat bawak motor dan sengaja nak tunjuk lagak dekat semua orang yang konon aku lah manusia yang paling hebat pandai bawak motor. Cis, sedikit aku tak hairan. Puiihh, masyarakat jijik tengok-tengok kau semua. Baiklah, sekarang tutup story ini. Sambung yang tadi, sekarang macam ada niat nak pegang buku sebab macam dah sedar rabu ni sudah mula start exam. Tapi nafsu malas masih tetap ada. Persoalan, memang tak sedia lagi nak jawab apa.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.