13 May 2010

Highnose ?


Sekarang semua gelisah fikir pasal exam. Tapi semua itu tiada hal bagi aku. Bukan bermaksud otak aku sudah penuh dengan ilmu, tapi kenyataan memang lumrah aku bukan manusia yang rajin. Aku malas nak bebankan otak nak fikir pasal exam, itu bukan urusan aku. Oh ini memang sangat menyakitkan hati bila dengar soal ini apatah lagi berita ini masih panas, macam celaka bila sahabat sendiri main kutuk-kutuk dekat belakang. Kau ingat main kira ABC 123 ? Ingat kau saja yang ada hati perut ? Listen here, jangan terlebih perasan dekat sini, gua jugak ada hati, perut, jantung macam kau jugak. Now, cuma nak kau face-to-face dengan aku, apa silap aku dekat kau. Mungkin kau boleh cakap taik pasal aku konon sudah pandai buat buat hidung tinggi dekat kau kau semua. Oh tidak, itu bukan jenis cara hidup aku. Maaf, mungkin kau silap nilai aku. Harap kau semua faham situasi kita semua macam mana. Jangan jadi childish, tolong fikir macam orang dewasa. Satu lagi sebelum aku tercicir, aku tak suka kalau sahabat aku ada yang suka cakap belakang. Jika kau kau semua rasa ada mulut, harap kau tak kedekut guna air liur kau untuk cakap dengan aku. Maaf sekali lagi, tiada niat nak buat sakit hati siapa siapa. Cuma nak cakap, belakang rumah aku ada banyak cili, nak sepuluh aku tak kisah. Jadi cool lah kawan.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.