03 May 2010

Geram Sangat ,


Stupid-stupid-stupid. Sigh, memang geram gila dekat mamat tu. Hari tu bukan main cakap nak tolong buat aku punya kerja kursus. Aku maksudkan besi celaka itu. Aku tak tahu dia cakap pakai lidah atau tak. Aku bagi kau duit suruh buat bukan aku mintak percuma. Lagipun aku pun tahu memang semua benda sekarang semua mahu duit. Mungkin kalau tak ada duit, buat apa hidup kan ? Now, nak cakap soal itu. Sekarang ramai yang suka cakap yang diri dia lah yang paling hebat, paling sempurna. Soal itu, boleh berunding lagi. Tapi kalau soal ini, ramai yang terlebih perasan diri dia lah yang penuh dengan iman. Bila sembang agama, wah memang aku tabik sebab dia lah orang yang boleh khatam dulu. Tapi aku rasa mungkin dia hanya makhluk yang bertopengkan syaitan. Kadang-kadang hairan kenapa tuhan jadikan kau kalau perangai macam iblis. Kalau nak sembang agama, luar dalam biar bersih dulu baru nampak kool, baru ramai orang suka. Tak pun, pergi matilah dengan topik selenge kau tu.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.