03 June 2010

Selesai ,


Hai bulan Jun. Last sekali kita meet tahun lepas kan. Jumpa lagi kita tahun ini. Bulan Mei, sumpah aku pasti rindu kau sebab banyak kenangan aku tertinggal dekat kau. Harap kau simpan baik-baik. Now, biar aku jadi wakil untuk kau-kau semua nak ucap HOORAY ! Serabut, penat, geram, sakit hati, kau-kau semua buang jauh-jauh. Aku sarankan kau semua campak dekat dalam laut lebih baik bagi ikan-ikan makan. Eh kejap, aku lupa, aku rasa ikan pun tak mahu benda karut tu semua. Nah, aku bagi kau ini, kau pasti suka, gembira, ceria dan bla-bla-bla. Sekarang cuti sekolah dah menggelegak, jadi aku nak guna cuti aku baik-baik. Aku tahu kau-kau semua pasti setuju dengan cadangan aku. Boleh aku tahu siapa yang tak mahu cuti dan masih kental nak teruskan pembelajaran di sekolah ? Boleh isi borang di bilik sebelah ya tuan dan puan. Dan untuk saat ini, lupakan semua masalah peperiksaan yang sudah tamat. Cuma perlu buat-buat kool sebab tak perlu fikir sangat pasal result exam tu nanti. Itu semua benda karut. Nak talk-talk-talk pasal semalam. Hari ini gua cuti sebab sumpah penat sangat. Semalam lepas balik funfair, ajak semua kawan lepak dekat tropix's bistro. Cakap bla-bla-bla then balik lebih kurang jam dua pagi. Terima kasih untuk kau sebab belanja kami semua makan. Harap boleh lepak sama-sama lagi lepas ni. Kawan, kita buat-buat kool semalam kan walaupun mamat jotun pekerja baru tu ambik order tak berapa nak betul , haha .

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.