05 June 2010

Benda Durjana


Hati tak berapa tenteram ini hari. Banyak masalah yang tersumbat. Aku tak tahu nak cari tukang dekat mana nak selesaikan masalah itu semua. Sudah bosan hidup dengan macam-macam-masalah-yang-membawa-beban. Objektif itu semua apa ? Jangan tanya aku, aku tak tahu, mungkin itu sudah takdir. Masalah bukan kayu bila bakar ia tetap masih ada abunya. Tapi masalah perlu macam plastik bila bakar lenyap terus. Sebab itu semua problem yang kita perlu selesai baik-baik dan kita jangan jadi manusia pengecut yang suka cari jalan mudah lari dari masalah. Sekarang aku macam nak tekan nombor 999 sebab nak tahu dimana keberadaan si jejaka bernama Faiz Farham. Aku jadi hairan sebab jantan itu hilang secara tiba-tiba. Aku jadi risau sebab takut makhluk asing yang kebas dia daripada aku. Tolong, carikan jejaka itu untuk aku. Dia bercirikan seorang lelaki, punya mata, telinga, mulut, hidung dan semua cukup sifatnya. Jika terserempak dimana-mana, tolong contact aku dengan segera. Aku mohon, ini seryes, bukan lawak bodoh.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.