29 April 2011

Apologizing To A Certain Past .



Firstly, i want to say  i'm so sorry i'm sorry i'm sorry. Again again and again. Sorry about last night. Something really unexpected was happened for me. Tidak aku meminta ia terjadi, tapi mungkin itu sudah suratan takdir. Dan mungkin tuhan mahu bagi pengajaran pada aku.

Jujur aku cakap, tidak bisa aku menafikannya, walau sepandai manapun aku menipu, tuhan tetap tahu. Jadi aku tak boleh menipu walaupun dengan diri aku sendiri sekalipun. Tiada niat sebenarnya aku nak lakukan perkara itu. Aku takkan sesekali jadi hipokrit. Jadi sumpah aku cakap, aku berani cakap, memang aku tiada niat lain semalam. Kalau memang aku punya niat untuk menipu, aku takkan sesekali bagitahu kau soal itu. Aku bagitahu pada kau tentang itu, tapi mungkin ternyata memang salah aku kerna tidak meminta keizinan dari kau terlebih dahulu. Kalau kau berada di tempat aku ketika itu, kau akan faham. Ya, aku mengaku memang salah aku. Terukkan aku. Tapi disebaliknya, aku nak cakap sumpah lagi, aku tiada niat lain, aku tak menipu, selagi aku boleh jujur, aku jujur.

Aku terima apa kau cakap pada aku. Kau boleh marah aku, memang salah aku. Memang perempuan bila terlalu dilembutkan akan jadi pijak atas kepala. Tapi, tak semua begitu aku rasa. Maaf semalam aku telah menidakkan benda yang betul. Ya, aku terima, aku sudah terima nasihat kau. Aku khilaf. Lastly, i'm sorry for not treating you the way you deserve. Lupakan hari semalam.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.