09 November 2011

Masih Lagi Mencari.


" Ini salah satu lagu memberi ilham kepada saya time menulis novel. Usually saya follow orang-orang berpuitis macam Alexander Graham Bell, Rohaty Majzub dan banyak lagi. Saya cuba tunjukkan perasaan saya melalui lagu dan juga tulisan. Tapi terkadang tak semua memahaminya. Penulisan saya seolah-olah berpesan. Penulisan awak berkaitan apa yang ada di dalam lubuk hati dan halaman jiwa.  " -Adam Harith

" Saat kita mengatakan atau menuliskan sesuatu dari hati, hanya hatilah yang mampu membaca apa yang tak terbaca oleh kasat mata. Terima kasih dan sukses ya Adam Harith untuk saat yang akan tiba. Moga hasrat kamu tercapai kelak. Amin. Walau kamu tak mampu jadi sehebat seperti di luar sana, percayalah kamu punya segala kebolehan yang telah tuhan kurniakan. Yang jelas, penulisan kamu hebat. " 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.