03 October 2011

October, please be good to me.


September was gone, goodbye. Terima kasih untuk saat-saat yang indah, untuk saat-saat yang perih. Untuk tahun-tahun yang seterusnya, moga kita bersua lagi. Now, giliran oktober untuk temani aku di setiap langkah aku. Aku pinta, tiada kerakusan yang berlaku untuk saat-saat selepas ini. Untuk penghujung bulan nanti, biar cerita indah yang menemani untuk menuju November, bukan kesedihan yang menemani aku. Biar kebahagiaan yang selalu setia dengan aku, kemana jua aku melangkah pergi, kemana jua aku berlari, kemana jua aku terbang tinggi, senyum tawa aku tetap akan melakar wajah ini. Biar nanti bulan yang menyambut aku datang, suka akan kehadiran aku kerna melihat betapa indahnya senyuman ini. Tolong isi hari-hari aku dengan sesuatu yang indah, sesuatu yang akan membawa seribu makna.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.