25 September 2011

One Year Meet .



'Aku percaya Tuhan udah ngatur hidup, mati & jodoh kita. Tapi aku harap hidup, mati dan jodoh aku cuma sama kamu. Kerna aku bahgia disamping kamu.'

Selamat setahun kenal Muhammad Fauzy Syamsurizal. Terima kasih kerna sudi hadir dalam hidup aku dan terima aku apa adanya. Pahit manis kita bersama, semua kenangan yang kita coret dari pertama kali kita kenal hingga ke saat ini akan aku simpan di dalam memori ingatan aku. Di setiap gelak tawa yang kau berikan pada aku, akan aku bawa ia disetiap langkahku. Terima kasih untuk semua yang telah kau berikan dalam kehidupan aku. Sungguh banyak dugaan yang kita tempuhi, tapi syukur kita masih bisa harungi itu semua. Tuhan, bersyukur hanya pada-Mu kerna telah mempertemukan kami. Kami harap perkenalan ini akan terus kekal selagi Kau menginzinkannya. Dan tolong jangan pernah hapuskan perasaan sayang antara kami berdua. Biar ia terus mekar di hati. Amin.


'Selama ini aku selalu setia disamping kamu. Apapun yang orang bilang, buat aku, kamu tetap yang terbaik.' -Radit & Jani.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.