10 September 2011

Happy Birthday Boy ,


Happy birthday, happy birthday, happy birthday Muhammad Fauzy B. Syamsurizal. May Allah bless you. Aku harap kamu dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Aku juga harap kamu sukses dalam kehidupannya kamu kelak. Amin. Sorry eh iler dah baling tepung tadi, gurau je kott. Btw, kepada adik Mohd Edry Sharmin, selamat ulang tahun juga ya. Suka tengok kau kena baling telur plus tepung. Perghhh, busuk gila bau kau dohh. Padan muka kau kena khianat.

10092011 - Happy 11months couple. Aku harap sepanjang aku mengenali diri kamu, aku pernah buat kamu ketawa dan buat kamu bahagia. Aku akan terus berdoa pada tuhan agar perkenalan kita akan terus kekal hingga akhir nafas jika tuhan masih merestuinya. Kalau aku pernah menyakiti kamu, harap kamu hapuskan semua amarahmu pada aku agar aku bisa membuat kamu senang lagi disamping aku. Terima kasih juga ya bodoh sepanjang aku kenal kamu, kamu sudah buat aku ketawa, buat aku tersenyum kerna kamu selalu ada buat aku. Dan untuk hari ini, aku bahagia lagi disampingnya kamu. Aku harap, aku berhasil buat kamu gembira hari ni, kan birthday boy. Untuk yang akhir kali, i love you bodoh. Terima kasih kerna selalu ada buat aku dan isi hari-hari aku dengan penuh warna. Terima kasih Pelat. 


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.