29 August 2010

Tertangkap ,


Aku mengaku memang aku tak prepare langsung untuk exam aku. Cuma aku sediakan pen yang berdakwat dan liquid paper. Bagus kan ? Kosong, fikiran aku yang langsung kosong. Mungkin aku silap letak otak aku dalam washing machine kot semalam. Jadi semua ilmu kena cuci.

What the heck ? Sigh. Dah dah, jangan mengumpat bulan puasa sebegini. Aku mengaku, aku meniru masa exam sejarah tadi. Baiklah, seumur hayat aku bersekolah dari tadika sampai sekarang, ini mungkin kali pertama dan mungkin buat terakhir kalinya aku kantoi meniru time exam. Mungkin aku silap step untuk meniru tadi. Okay, aku gelak besar sekarang.

Ustazah, terima kasih sebab tolong tulis tiru dengan dakwat merah atas kertas soalan aku. Ustazah, ustazah, terima kasih seklai lagi. Dan amalia, terima kasih jugak sebab tolong gua tulis jawapan atas kertas then buat kita kantoi. Takpa, aku kool, jadi kita kena buat-buat kool. Yang lain, jangan buat keluar macam-macam spekulasi dekat aku. Jangan hipokrit, kau semua jugak kaki meniru. Stop drooling enough to form the words lah. Noktah.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.