08 August 2010

Noisome ,


Kelmarin hari yang seronok. Dapat jumpa teman-teman lama. Borak sama-sama, makan sama-sama, snap gambar sama-sama. Teringat kenangan kami dulu-dulu. Cuma tak berapa nak lengkap sebab ada beberapa teman aku yang tak dapat datang. Harap dapat jumpa kau-kau semua lagi lepas ni.

Esok, aku pasti nervous. Aku tak boleh nervous, nanti aku rasa nak kencing. I wish tomorrow i and my team qoir will do the best the qoir competition. Harap kami semua dapat kemenangan. Sekarang rasa macam jantung nak tercabut, esok atas stage aku tak tahu lagi apa yang aku rasa. Sabar, aku kena kool. Tak boleh gelabah sangat. Buat-buat muka tenang sikit. Bisa kan?

Maaflah kawan. Tiada niat nak pinggirkan kau. Aku tak tahu kenapa, jangan tanya aku. Kau tanya yang lain, mungkin mereka semua ada alasan yang kukuh untuk kau. Ini mungkin ada salah faham. Kita mungkin sama-sama salah. Kita manusia, ada salah dan silap. Maaf jika aku lukakan hatimu. Aku sayang kau.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.