25 August 2010

Rakus ,


Mungkin aku bukan mimpi sekarang. Mungkin betul atau memang betul esok mula exam. Macam seperti biasa, belum bersedia apabila terpaksa berhadapan dengan exam. Buku, aku tak hairan. Nak tengok malas. Cuma masa exam kena lebih buat kool, supaya tak nervous sangat. Cuma harap, sentiasa berharap, dapat buat dengan baik. Perhaps. Kadang seronok, lepas semua exam, terus dapat cuti raya.

Nak hidup atas perut bumi ini bukan senang aku rasa. Harus jalani macam-macam jalan. Ini semua buat aku letih. Mungkin banyak problema sekarang dalam diri aku. Susah, susah bagi aku nak selesaikan semua itu dalam sekelip mata ataupun dalam satu nafas pun sudah berbaloi jika itu bisa. Tapi itu mustahil, susah.  Kadang-kadang soalan ni banyak dekat telinga aku, why do you look so sad all the time ? And then i told myself fuck. I cant fake it anymore. Bukan mudah nak jadi dewasa.

What are the things that makes me happy ? Maybe counting stars at night. But bukan every night stars selalu ada. So sekarang aku dah dapat bilang sepuluh bintang, mungkin dah banyak if aku bilang lebih banyak lagi. Aku dah happy, tapi mungkin lebih happy lagi kot. Tapi kadang-kadang rasa macam, oh im-already-dead-meat.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.