26 July 2010

Kau ada life ?


Aku atau kau yang sedang membabibutakan sesuatu?

Baru aku sedar orang macam kau memang layak untuk digelar orang yang pendek akal. Memang nama kau top-ten dalam senarai. Kau memang suka tiru gaya orang. Bila orang beli anjing, kau pun beli sepuluh. Bila orang beli babi, kau beli jugak dan buang semua anjing-anjing kau. Kau pendek akal. Kau masih mentah, kau perasan kau sudah jumpa jati diri. Padahal yang kau jumpa hanyalah dalam longkang. Sebab itu kau macam syaitan.

Kau siapa sebenarnya? Makhluk tuhan jugak? Apa yang lazat sangat pasal hidup kau sampai semua orang nak jilat kau sana-sini. Kau tak pernah ada life sendiri ke? I may be a fuckin loser. But I guess compared to me and you,girl.i win most of the time. Aku nak cakap, aku tak suka cara life kau. Aku tak bajet life aku macam bunyi muzik merdu, tapi saja nak cakap.

Kau tak puas hati apa aku bilang? Kau tak suka aku? Baguslah, aku pun tak suka kau. Jadi kalau kau rasa kau dewasa boleh kita buat temu janji. Kita settle cara dewasa. Jumpa dekat mcd pun boleh tahan sambil jilat mcflurry.

Jadi tolong jangan kutip diri kau dalam longkang. Jijik semua aku tengok.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.