26 March 2011

Umur Meningkat ,


Genaplah sudah aku menjadi seorang dewasa. Perempuan yang berumur 17tahun. Tapi masih belum jumpa diri. Sabar, nanti kelak aku akan temui juga diri aku. Bukan dalam longkang lagi.

Pertama sekali aku nak ucapkan terima kasih buat orang disekeliling aku terutama keluarga, sahabat dan orang yang paling aku sayangi kerna sudah banyak menolong aku dalam menjayakan meraikan harijadi aku. Terima kasih juga kau-kau semua menghadirkan diri kau semua. Aku senang, aku gembira walau hati aku sedikit sedih kerna satu-satu sahabat lelaki yang aku sayangi, mungkin tidak dapat bersama kami semua ketika itu. Maaf, tidak mampu untuk aku berhadapan dengan kau setelah apa yang kau telah lakukan terhadap diri aku yang lemah ini. Mungkin kau bukan sahabat aku dunia akhirat. Mungkin tuhan hanya takdirkan kita berjumpa hanya sebentar. Tidak pernah aku menangis kerana seorang sahabat lelaki, tapi mungkin kerna aku terlalu sayangkan kau sahabat. Perkenalan kita mungkin sampai disini.

Aku tutup segala kesedihan aku. Aku gembira, aku gembira. Memang aku tak mahu nafikannya, aku gembira. Lupakan semua itu. Sememangnya tiada gunanya lagi aku perlu fikirkan. Apa yang penting sekali, hari ini hari aku, so cheer up wani. Sedih kau tu buang jauh-jauh lah bodoh. Tapi maaf, aku tak bisa menahan daripada semua itu. Aku tak boleh hipokrit, aku keluarkan apa yang aku rasa. Maaf.

Akan aku lupa semua itu. Sekarang, apa yang paling penting, terima kasih kepada orang yang paling penting didalam hati aku, Pelat, kerna sudah bagikan 'Domo' pada aku as a birthdaypresent. Sayang kau sangat Pelat. Kepada Shida and Shira thanks jugak sebab bagikan 'Domo' pada aku. For my bie, Lieya, thanks a lot for the cupcake. Aku suka hiasan dia. Syuhada, thanks juga. Loveyou. Sahabat dunia akhirat, Iwan and Hasya, terima kasih sebab dah banyak tolong aku. Dan juga sahabat-sahabat yang lain. Terima kasih. Sayang kau-kau semua. Gembira sebab punya kamu semua.

Akan aku simpan kenangan hari ini. Mungkin kerna ia sungguh bermakna.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.