03 February 2010

Nasib Badan

 


Ini hari sudah hampir seminggu aku tidak hadirkan diri ke sekolah. badan aku masih tidak mengizinkan aku ke sekolah. Badan aku masih lemah untuk panjat tangga ke kelas. Semua ubat sudah mahu habis aku telan tapi kuman tidak juga mati dan badan aku tetap lembek macam tiada kuasa apa apa. Aku hanya berserah kepada tuhan supaya aku cepat sembuh. Aku nak ucap terima kasih kepada mak dan ayah aku yang tak tidur malam sebab sanggup menjaga aku. Jam dua petang nanti aku terpaksa ke hospital buat pemeriksaan. Aku harap aku sihat walafiat. Semalam aku pergi tusyen sebab aku nak buat percubaan keatas diri aku, tapi ya tuhan badan aku sakit sangat. Tapi aku buat buat nampak sihat. Balik rumah aku terus tidur dan kejadian yang sama berlaku kepada diri aku setiap malam. Aku harap ahad ini aku boleh ke sekolah macam biasa.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.