07 October 2010

Sinar Baru ,


Selamat datang bulan Ogos. Kau beruntung sebab aku sambut kau dengan baik. Tak macam bulan-bulan lain. Harap keadaan seperti ini bisa berjalan dengan lancar. Tanpa ada sedikit pun traffic jam. Problem problem semua sudah selesai mungkin. Tak mahu lagi didatangani problem baru. Aku tak tahan nak tanggung risiko itu.

Its better. I know im sellfish. Sebab itu jalan itu aku pilih. Mungkin itu yang the best. Sekarang aku dah jumpa cahaya baru dalam diri aku. Kalau malam pasti kau kau semua terkejut sangat sebab ia bersinar sangat. Manusia itu. You make me smile. You're my spotlight. Perasaan ini tak boleh tipu. Nanti makin makan dalam. Jadi sebab itu dia harus buat keluar cepat-cepat.

Tapi kadang-kadang banyak manusia bodoh. Selalu tak berpuas hati apa yang orang miliki. Selalu berhasad dengki. I cannot keep on fighting. Kalau kau rasa aku memang hebat dalam taruhan, aku nasihatkan kau just fuckin packs your bags and go home lah. Tak pun go to the hell pun bisa jadi. Memang tempat aku pun. Sit VVIP lagi bagi dekat orang fukimak macam kau.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.