13 June 2012

Take Care

Maka besok aku akan berangkat pergi ke Kuantan menyambung pelajaran aku. Jadi aku harap orang-orang yang aku sayang terutama orang tua aku, saudara terdekat, kekasih hati dan kawan-kawan boleh jaga diri semasa ketiadaan aku. Aku harap korang semua takkan lupakan aku semasa di tempat orang. Buat Mak Abah, sumpah saya berat hati sangat sebab saya sedar yang kita memang tak pernah duduk berjauhan. Jadi kali ni saya pergi dari Mak Abah. Cuba belajar hidup berdikari. Aku harap aku boleh berdiri di atas kaki sendiri. Buat kekasih hati, Fauzy, aku harap kau boleh jaga diri kau sebaiknya. Ingat semua pesanan aku untuk kau. Kau kena tahu, yang aku akan selalu sayang dan cintakan kau. Takkan ada yang bisa menggantikan kau dihati aku. Cuma kau selamanya. Dan aku janji aku akan pegang segala janji-janji aku dengan kau semasa keberadaan aku disana. Yang penting kita saling menyayangi, saling percaya, saling jujur dan saling setia moga Allah perkuatkan hubungan kita. Walau jarak memisahkan kita, tapi hati kita tetap bersatu. InsyaAllah akan aku menjaga diri ini dengan sebaiknya di tempat orang. Moga Allah permudahkan segala jalan untuk aku. Amin.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.