21 February 2012

Takziah.

190212- Malam tu, semuanya macam okay. Kau pun nampak macam happy. Kawan cina kau ajak lepak, kau ajak aku sekali, okay then kita keluar lepak dengan Lynn and Ninie dekat Zee Corner. Lastly ke pantai. Borak-borak semua, okaylah. 

200212- Senyap. Tapi kau ada tanya aku lulus ke tidak test jpj. Tapi bila malam tu, kau cakap kau ada problem and idk why. 


210212- Waktu tengahari, aku terbaca text dari kau, " Al-fatihah kepada ayah saya. Ismail Bin Safie. Meninggal pukul 8 pagi tadi. Hazim Hilmi. " Aku rasa macam kaget gila, dan rasa macam eh betul ke ni. Aku tengok wall kau dekat facebook, banyak orang ucap salam takziah. Tetiba jadi sedih. Tak sangka benda semua ni terjadi secepat ni.

Salam takziah buat Hazim Hilmi dan sekeluarga. Moga arwah ayah Hazim ditempatkan dikalangan orang-orang yang soleh. Kuatkan semangat Hazim, kitorang sentiasa ada untuk awak. Hazim, I'm so sorry for your lost. Be strong. I will pray for him. Amin.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.